073-7786662
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות או לחץ כאן ליצירת קשר
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות

בלוג

שלוש דרכים לשיפור איכות החיים

שלוש דרכים לשיפור איכות החיים

שלוש דרכים לשיפור איכות החיים של נכים וקשישים בבית

החיים מובילים אותנו לעיתים גם למצבים פחות פוטוגניים בהם אנחנו נאלצים לראות את עצמנו או את האנשים הקרובים אלינו ברגעי משבר פיזיים, סובלים מנכות או מתמודדים עם נזקי הזמן. במקרים כאלה עזרה סיעודית בבית בהחלט יכולה לסייע ולהחזיר בהדרגה את הביטחון ביכולות הפיזיות שלנו ואף לשפר את איכות החיים. אם שאלתם את עצמכם כיצד ניתן לעשות זאת בידנו התשובה.

התקנת מעלון בבית

עזרה סיעודית בבית היא קודם כל שינוע פיזי בין קומותיו ומחוצה לו. ובכדי לבצע את הפעולות האלה אפשר להיעזר בשירותיה של חברת AmbarPro המייבאת לארץ מגוון מתקנים אירופיים איכותיים, אשר יאפשרו לכם יציאה פשוטה יותר מביתכם לעולם שבחוץ בפתרון נוח ומותאם אישית לכל דורש. במרבית המקרים, ניתן לפתור את בעיית המדרגות באופן פשוט, בקלות יחסית ובעלות סבירה על ידי התקנת מעלית ביתית או מעלון מדרגות לנכים, אבל מעבר לזה קיימות עד אפשרויות רבות למען שביעות רצונכם.

עזרה סיעודית בבית

במסגרת החוק תפקידה של המטפלת הסיעודית המעניקה עזרה סיעודית בבית כולל:

 סיוע ברחצה ובמידת הצורך החלפת מוצרי ספיגה ושמירה על היגיינה. מטפלת סיעודית מעניקה סיוע בעת הרחצה ומפחיתה באופן משמעותי את הסיכוי להיפצע או ליפול בחדר האמבטיה.

 סיוע בבישול, קניית מזון ובמידת הצורך אף סיוע באכילה. עזרה של מטפלת סיעודית בהכנת מזון יכולה לתרום לקשיש ואף להקל על שיגרת יומו.

 ביצוע עבודות ניקיון בסיסיות בבית כגון שטיפת כלים, ניקיון חדר האמבטיה והשירותים, החלפת מצעים וסידור שטחי של הבית. חשוב לציין שתפקידה של מטפלת סיעודית לא כולל עבודות ניקיון מורכבות הדורשות מאמץ פיזי ולכן אם ברצונכם שהיא תרים ספות סלון או תדאג לניקיון יסודי של כל חללי הבית מומלץ לדאוג למנקה שתגיע ותבצע את העבודה.

 במהלך השנים רשימת התרופות שיש לקחת באופן יומיומי מתארכת בצורה משמעותית ולעיתים הקשישים נוטים לשכוח איזה כדור לקחת בבוקר או כמה כדורים לקחת בבוקר הדבר עלול להגיע אף למצב של הרעלה, סיוע של מטפלת סיעודית יכול במקרה זה להציל את חייהם.

פעילות קבועה עם מאמן כושר שיקומי

תפקידו של מאמן כושר שיקומי הוא להצליח לעזור לכם להתחבר לגופכם מחדש, להתמודד עם המצב הפיזי השונה ואף להצליח לשפר אותו בכדי לעלות לכם בחזרה את הביטחון העצמי. מאמן כושר שיקומי מגיע עד לפתח ביתכם ובאמצעות תרגילים שונים הוא מסייע בחיזוק מערוכת שרירים מוחלשות וכמובן בשיפור היציבה.

אימון גופני אישי באמצעות מאמן כושר שיקומי מותאם למבוגרים ולמתקשים בתנועה ויחזיר בהדרגה את השליטה במערכות הגוף השונות וכמובן ישפר את מצב הרוח כי הרי ידוע שפעילות ספורטיבית מפרישה אינדרופינים המסייעים לתחושה טובה וחיובית. מחקרים בדקו ומצאו שפעילות גופנית הדרגתית משפרת את איכות התפקוד של מערכת הלב, כלי הדם ומערכת הנשימה ולכן חשוב לשלבה באופן קבוע כחלק מהשגרה השבועית.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן