073-7786662
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות או לחץ כאן ליצירת קשר
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות

בלוג

הכל על מעליות ביתיות

הכל על מעליות ביתיות

בכוחה של המעלית הביתית לשדרג את החיים לכל מי שגר בבית בן יותר מ-2 קומות. כידוע, לא תמיד יש את החשק, הכוח או היכולת לעלות או לרדת במדרגות והקושי הזה, יכול לפגוע באיכות החיים של הדיירים. מהסיבה הזאת, במקום הזה בדיוק, ניתן לבחון את האפשרות של התקנת מעלית לבית – כאשר, ניתן למצוא כיום היצע רחב ומגוון של מעליות לבית, הנבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: הסיבות בגינן הן מיועדות (מעליות לנכים, מעליות למבוגרים, מעליות למשפחות וכו'), תנאי השטח ואפשרויות ההתקנה בבית ופרמטרים נוספים. בכל מקרה, הבנה מקיפה של הדרישות, הצרכים והציפיות, בשילוב עם בחינת השטח על ידי איש מקצוע, תאפשר למקד את החיפוש אך ורק במעליות הרלוונטיות.

האם נדרש לנקוט בפעולה כבר בבניית הבית?

אם אתם יודעים שאתם מעוניינים או שתהיו מעוניינים להתקין מעלית ביתית בשלב כזה או אחר, כדאי לבדוק את האפשרות של בניית פיר מעליות (אם מדובר ברכישה של בית קיים, ניתן לבדוק אם קיים פיר שכזה בשלד המבנה). כאן חשוב לציין, שכיום ניתן להתקין גם מעליות ביתיות ללא פיר ובנוסף, גם קיימת אפשרות לבנות פיר בבית קיים – רק שיש לקחת בחשבון שמדובר בהליך מעט יקר. ההכנות המקדימות יכולות לקצר תהליכים ולאפשר בחירה בין מספר סוגים של מעליות ביתיות. יחד עם זאת הודות לאפשרויות ולטכנולוגיות המוצעות כיום, גם אם לא בוצעה כל הכנה שכזאת מבעוד מועד, עדיין, מרבית הסיכויים שתהיה אפשרות להתקנה של מעלית ביתית.

מעלית ביתית

הליך התקנת מעליות ביתיות

יש לקחת בחשבון שהתקנת מעליות ביתיות היא פעולה אשר דורשת קבלה של היתר בניה מהוועדה המקומית – אבל כאן, חשוב להדגיש שלרוב ההיתר ניתן בתוך פרקי זמן קצרים במיוחד. לגבי הליך ההתקנה, כאן חשוב לציין שהוא יכול להשתנות בהתאם לסוג המעלית אשר תבחר – כאשר, יש מעליות ביתיות אשר ההתקנה שלהן תהיה מורכבת יותר וכאלו אשר ההתקנה תהיה פשוטה יותר. בחירה בחברה אשר תבצע את ההתקנה, תהווה גם היא פרמטר אשר ישפיע על מהלך ההתקנה, כאשר, חברה מקצועית ומנוסה, תקצה למטרה צוות של אנשי מקצוע מוסמכים, אשר יבצעו את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

ומה קורה לאחר התקנת מעלית ביתית?

במידה ובוחרים בחברה מקצועית ומנוסה, אשר ערוכה לספק ולהתקין את המעלית המבוקשת בצורה האיכותית והמקצועית ביותר, ניתן להיות רגועים בידיעה שהמעלית תעשה את עבודתה נאמנה לאורך שנים. יחד עם זאת, כמובן, שיש צורך לדאוג לכל מה שקשור לתחזוקת המעלית ולבטיחות – ולצורך כך יש להזמין אנשי מקצוע בכל תקופת זמן של כחצי שנה – על מנת שזה יוודא שהמעלית הינה תקינה ואינה טומנת בחובה סיכון כזה או אחר עבור המשתמשים בה – במקרים רבים, החברה אשר תתקין את המעלית, תציע גם את שירותי התחזוקה.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן