073-7786662
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות או לחץ כאן ליצירת קשר
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות

בלוג

נגישות לבית בגיל השלישי

נגישות לבית בגיל השלישי

נגישות לבית בגיל השלישי – מוצרים של חברת AmbarPro
חזרה לחדשותעם עליית תוחלת החיים בעולם כולו ובפרט בעולם המערבי, יש כיום יותר ויותר אנשים המגיעים לגיל השלישי ויש צורך למצוא עבורם פתרונות חדשים שיקלו עליהם להתמודד עם סממני הגיל המתקדם, עם היחלשותו הטבעית של הגוף והצורך להיעזר בכלי חיצוניים ועזרים טכניים לטובת נגישותם בכל מקום בו הם נמצאים, לרבות בבית בו הם שוהים רוב הזמן.

70 זה ה-60 החדש

אין ספק שכיום, לא כמו בעבר, יותר אנשים מבוגרים מגיעים לגיל מבוגר יחסית וחיים זמן רב יותר. הרפואה השתפרה פלאים בעשורים האחרונים כמו גם הטכנולוגיה בתחומים רבים, כאשר תחום הנגישות לא נשאר מאחור וניתן למצוא כיום מגוון פתרונות שמנגישים את חיי המבוגר בגיל השלישי כמו: קולנועיות, מעליות פנים לבית, מעלון משטח למדרגות ועוד.

במיוחד התפתח תחום המעליות הביתיות אשר כל מבוגר ומבוגרת בגיל השלישי שחיים בבית עם שתי קומות או יותר, יכולים ליהנות מהתקנה יחסית פשוטה ולא יקרה של מעלית המותקנת על גרם המדרגות או מעליות מסוגים שונים, אשר יכולים לסייע רבות לאותם קשישים ובני הגיל השלישי הזקוקים לכך.

בני הגיל השלישי רבים זוכים כיום ליהנות מפתרון זה אותו הם יכולים להרשות לעצמם לאחר שחסכו כל חייהם ואין מדובר בהוצאה גבוהה כפי שהייתה בעבר, וכך הם יכולים לשמור על הבית בו חיו מרבית חייהם, בית המשפחה, דופלקס או בית פרטי עם קומות אשר היו צריכים לעזוב אם לא היה נמצא עבורם אותו פתרון נגיש של התקנת מעלית בתוך הבית.

החיים המשופרים של בני הגיל השלישי

להתנייד בקלות מקומה לקומה בתוך הבית ישנן מספר חברות שמתמחות במכירת המוצר ובשירות המיוחדים של מעליות לבית עבור בני הגיל השלישי אך כאשר יש צורך להשקיע סכום כסף שכזה חובה על כל אחד ואחת המעוניינים ברכישת מעלית פנים לבית, להכיר את התחום מקרוב, להבין מה המוצר שהם רוכשים ולקבל את התמורה המלאה לכסף שלהם.

חשוב לבדוק מה המותג שאתם רוכשים, האם יש תו תקן בטיחותי למעלית הפנים לבית שהחברה שמספקת לכם עומדת בו, האם מדובר בחברה מוכרת וידועה, האם ההתקנה יכולה להתבצע בבית הספציפי שלכם והאם יש לתשתית הבית התאמה ויכולת לקלוט את הכלי החדש שיקל על החיים של בני הגיל השלישי ויעניק להם חופש ומרווח תנועה חדשים גם בגיל המבוגר ואפשרות להתנועע מקומה לקומה, מקומת חדר השינה לקומת הסלון והמטבח וכו'.

לסיכום

מחפשים פתרון יעיל שמנגיש את חייהם של בני הגיל השלישי בבתיהם? מעליות פנים לבית הן כיום מוצר בר השגה אשר ניתן להשיג במספר מקומות אך חשוב לבדוק היטב האם המעלית לנכים שמציעים לכם אכן עומדת בתקני בטיחות ואיכות ויכולה להיות מותקנת בביתכם ללא בעיות ובצורה בטיחותית וקלה לשימוש של המבוגר או המבוגרת הזקוקים לכך. בהצלחה.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן