073-7786662
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות או לחץ כאן ליצירת קשר
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות

בלוג

שמירה על ניקיון המעלית בעת הצביעה

שמירה על ניקיון המעלית בעת הצביעה

מעלית היא שירות נעים ונוח עבור רוב האנשים אבל עבור הנכים או האנשים בעלי המוגבלות היא קריטית ומשמעותית הרבה יותר. מעלית איכותית ומתוחזקת עשויה להיות לעזר רב עבור כולנו אך הבעיה מתחילה כאשר לא כולם מעריכים את העזר הזה ומשחיטים או מלכלכים אותה. לפעמים הדברים נעשים בזדון וזו כבר רשעות לשמה אך בהרבה מקרים דווקא הנזקים הגדולים נעשים בלא בכוונה. לרוב זה נובע מחוסר תשומת לב אבל בקטגוריה הזו לא ניתן לשים כתמי צביעה כאשר צובעים את הבית. החלטתם שאתם צובעים את הבית? שמרו על המעלית נקייה ולשם כך ערכו תכנון מקדים כיצד לעשות זאת.

צביעת דירה ושמירה על המעלית – הולך ביחד?

גם כאשר צובעים את הדירה בקומה הגבוהה ביותר בבניין אפשר לשמור על המעלית. נקודה. אם יהיו כאלה שיגידו לכם אחרת כנראה שהם לא מספיק אכפתיים כלפי האחרים או שהם פשוט לא יודעים איך לעשות את השילוב הזה ואת זה בהחלט אפשר ללמד. לפני שמעלים את הצבע והמברשות לצביעה לדירה המיועדת חשוב להניח בתחתית המעלית קרטון או ניילון שימנע כתמי צביעה במידה והדלי נוזל, כאשר גם את המראה והדפנות אפשר לכסות עם ניילונים לשמירה מושלמת. צביעת דירה זו פעולה שכולנו עושים או נעשה בשלב כזה או אחר של חיינו, לשלב גם שמירה על ניקיון המעלית צריכה להיות פעולה ברורה מאליה.

איך בוחרים צבעי מקצועי?

טרם בחירת הצבעי שיגיע לביתכם ויצבע את הקירות עליכם להחליט על האיכות והרמה שאתם מחפשים. לא בושה להודות שלפעמים האיכות לא קריטית עבורנו, לעיתים דווקא המחיר הוא בעל חשיבות רבה יותר ולכן במצב כזה ניתן להתפשר גם על צבעי פחות מנוסה. צבעי מקצועי עשוי לגבות מחיר גבוה יותר אבל בהתאם לכך גם העבודה שלו וכמובן המענה לציפיות שלכם יהיו טוביםיותר. לאחר שבחנתם את נושא המחיר והאיכות והם אכן תאמו את הציפיות המוקדמות שלכם, בדקו את האמינות של איש המקצוע ואם גם היא לטעמכם אתם בכיוון הנכון. אם למשל קבעתם ביום ובשעה מסוימת והצבעי הגיע בדיוק בזמן אתם יכולים לצאת לדרך.

הקשר שבין התוצאה הסופית לרמה של איש המקצוע

בואו נודה על האמת: ישנם מקצועות שהרמה של איש המקצוע לא תשפיע ישירות על איכות העבודה ויש עוד פרמטרים או משתנים שיכולים לסייע או להפריע לאיש המקצוע. צבעי הוא מקצוע קצת שונה כיוון שכמעט כל הצבעים משתמשים בטכניקה דומה וכולם משתמשים באותם החומרים, כך שיוצא שההבדל בין עבודה איכותית ומצוינת לבין עבודה ברמה נמוכה יותר תקבע בעיקר על ידי בחירת איש המקצוע. כאשר אתם מחפשים צבעי מומלץ לצביעת דירה היוועצו בחברים, בבני המשפחה, בשכנים או בכל מכר שאתם יכולים שצבע את ביתו לא מזמן, זו הדרך הטובה ביותר להיות בטוחים שבחרתם באיש המקצוע הנכון.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן