073-7786662
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות או לחץ כאן ליצירת קשר
אמבר פרו – מעלונים ופתרונות נגישות

קטלוג מוצרים

מעלון פורץ תקרה POLLOCK - Resedential

מעלון ביתי פולוק היא הבחירה האולטימטיבית לשיפור אורח החיים שלך בבית. המעלה הגדולה של הבית שלך! "חיים חדשים" כך מגדירים אנשים אשר התקינו בביתם מעלון אנכי פורץ תקרה. אי אפשר לתאר איך נראים החיים עם מעלון בבית. מדובר במוצר שימושי, יעיל מאין כמותו, נוח לתפעול ומעניק עצמאות נפלאה לכל אדם שזקוק למענה לעליה במדרגות.

ניתן לקבל הצעה עבור מעלון פורץ תקרה עם ובלי פיר בהתאם לרצון ולצרכים של הלקוח.

מעלון ביתי POLLOCK בעל לוחות ראייה גדולים, מסגרת נקייה ותקרת LED מותאמת אישית עם אורות בבחירת צבע אופציונלית ובקרה פנימית בלחיצה אחת.

מעלית ביתי למגורים היא תוספת מרשימה לכל בית ומאפשרת נסיעה חלקה ושקטה. המעלית כוללת בקרות חיצוניות על שתי הקומות, ומאובזרת בציוד חדשני וחכם ומאפשר הצעת תצוגת אבחון שפע של יתרונות למשתמש. שליטה דיגיטלית חדשנית במערכת מציגה פונקציות הרמה במהלך נסיעה ואבחון תקלות המאפשר תעקלות תפעוליות במעלית. או לתקשר עם צוות התמיכה שלנו בעזרת טלפון.

מעלון ביתי POLLOCK למגורים במגוון גדלים ועם מרחק נסיעה עד 4.2 מטרים – אחד הארוכים הקיים בשוק!

מעלוני משטח לגישור על פני גבהים נמוכים יכולים לגשר על פני גובה של בין מטר אחד לארבעה מטרים. ניתן לקבל מידות בהתאם לתנאי השטח. מעלון פורץ תקרה של אמבר פרו – מערכת ההפעלה בנויה בתוך המעלון וכמעט ולא נדרשות עבודות הכנה לטובת התקנת מעלון אנכי.

מהו מעלון אנכי לבית פרטי?

מעלון לבית פרטי מסוגל להעלות אדם עם או בלי כיסא גלגלים, לקומות עליונות בתוך ביתו. מעלית ביתית היא פתרון קלאסי ואסטטי למעבר קל בין כל חלקי הבית. ניתן להתאים מעלונים שונים לפי נתוני השטח ולהתאימם באופן מקסימלי הן מבחינת פונקציונליות והם מבחינת המראה. נשמח לספק פרטים נוספים – צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

התקנות מבית הלקוח

דילוג לתוכן